מפקד פיקוד הדרום סייר בשדרות: "בוצעו תקיפות משמעותיות"

קובי פינקלר 1 Comment on מפקד פיקוד הדרום סייר בשדרות: "בוצעו תקיפות משמעותיות"

מפקד פיקוד העורף אלוף תמיד ידעי ומפקד פיקוד דרום אלוף הרצי הלוי סיירו בעוטף עזה והתייחסו למצב המתוח | הלוי: "ביממה האחרונה ביצענו תקיפות משמעותיות ביותר כנגד ארגון הטרור חמאס אשר בחר להפר את השקט של תושבי עוטף עזה"

הלוי עם תושבים צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (חמישי), ביקרו מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, ומפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי, בעיר שדרות. בביקור נכחו ראש עיריית שדרות, אלון דוידי ומנכ"ל עיריית שדרות, טל טורן. במהלך הביקור ביקרו בזירת נפילת הרקטה אמש.

מדברי מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי: "אנשי העוטף הם אנשים חזקים שמתגוררים וחיים ברשויות חזקות אשר יודעות להתמודד במצבים מאתגרים. ביממה האחרונה ביצענו תקיפות משמעותיות ביותר כנגד ארגון הטרור חמאס אשר בחר להפר את השקט של תושבי עוטף עזה".

"אנו ערוכים לכל תרחיש ונמשיך לעשות ככל שיידרש על מנת לשמור על ביטחון התושבים ולחזק את תחושת הביטחון, אני בטוח בחוסנם של תושבי העוטף וקורא להם להמשיך ולהשמע להנחיות פיקוד העורף", אמר.

אלוף צבא תושבים צבא תושבים



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה לבלבל את המוח עם "תקיפות משמעותיות", לנו יש מספיק שכל לראות אם התקיפות הן משמעותיות או לא, על פי המצב של חמאס. אנחנו כבר לא קונים את הבולשיט של מפקדי צבא שמאלנים שמוכרים לנו לוקשים…